Aktualności 2013

Sylwester 2013

Niech sezon trwa 12 miesiecy,
nawińcie na koło 100 tysięcy,
niech Wam paliwo w baku zawsze chlupie,
długiej jazdy aż się Wam zrobią odciski na… pupie 😛

Model.

Mikołaj u „naszych” milusińskich

Żarki 20 grudnia 2013r.

I w tym roku odwiedziliśmy „Stowarzyszenie Cudowne Dzieci” w Żarkach z prezentami. Tym razem oprócz paczek dla dzieci, ufundowaliśmy projektor graficzny. To już piąty rok naszych wspólnych spotkań. Z pamiątkowych laurek otrzymanych od „naszych” dzieci mamy w „Domie Klubowym” osobny kącik.

Wigilia 2013r.

13 grudnia 2013r. – Capri

W tym roku troszkę wcześniej odbyła się Wigilia Klubowa Myszkowskiego Klubu Motocyklowego. Było jak zwykle rodzinnie, godnie i z najlepszymi życzeniami.

Mikołaj Klubowy 6.12.2013r.

W dniu św.Mikołaja zorganizowaliśmy imprezę choinkową w naszym lokalu klubowym. Dziewczyny zafundowały nam prawdziwy wystrój świąteczny.

Niespodzianka dla Zięby 22.11.2013r.

„40 lat minęło, jak jeden dzień”

W tajemnicy przed Ziębą, wspólnie z jego żoną, zorganizowaliśmy jego 40-kę w Caprii. Jubileusz narodzin naszego brata trwał do 4 rano. Zabawa była przednia i godna jubilata. Wszystkiego najlepszego Adaś w następnej 40-ce.

Święto Niepodległości Polski

11 listopad 2013r.

Jak co roku zorganizowaliśmy paradę z okazji święta Niepodległości Polski.
W paradzie wzięło udział ponad 20 osób, zrobiliśmy około 100 km. Dodatkowo jako pierwsi w Myszkowie przejechaliśmy nowo otwartym rondem im.”Flagi RP”.

Jesienny Kongres PRM

9 listopad 2013r.

Dwa tygodnie po naszym walnym zebraniu odbył się jesienny kongres PRM-u. Obrady niezwykle burzliwe. Jest nas już 64 kluby i kolejne oczekują w kolejce. A to na dzień dzisiejszy prawie 1300 motocyklistów z Orłem PRM-u na piersiach i barwami klubowymi na „plecach”.

Prezydent.

Motocross Biskupice – 20.10.2013r.

W niedziele 20-go uczestniczyliśmy w zawodach motocrossowych w Biskupicach. Było miło spędzić piękny słoneczny dzień wśród braci klubowych.

MotoZloty i MKM1948

Spotkanie integracyjne 18.10.2013r.

18-go wbiliśmy się na imprezę integracyjną z ekipą MotoZloty organizowaną pod zamkiem w Smoleniu. Imprezka pierwsza klasa, wspaniali ludzie i kupę nowych znajomości. Następne nasze spotkanie z nimi na ich zlocie w Srebrnej Górze.

Prezydent.

Pieczonki klubowe – Podlas 4.10.2013r.

Impreza jak zawsze niesamowita. Nawet mróz nie przeszkodził w nocnych szaleństwach. Był zaproszony zespół „Colt Headed Dog” i kilku przyjaciół klubu. Działo się, oj działo 🙂

Spotkanie z Historią w Pilicy

Uczestniczyliśmy w „Spotkaniu z Historią” poświęconym historii powstania motocykli a w szczególności Motocykla „Fabiański 75” wyprodukowanego w Pilicy. Był też motocykl Francuski z 1904 roku przygotowany do odrestaurowania. Spotkanie było bardzo ciekawe 1,5 godzinki mineło jak sekunda. Na spotkaniu była Ryska, Wiesiek, Kamilek i ja.

Prezydent.

Światowy Festiwal Prażonek 2013 w Porębie.

Światowy Festiwal Prażonek 2013 w Porębie odbył się w sobotę, 28 września (tereny Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Porębie). To już jedenasta edycja tej imprezy.

Zostaliśmy zaproszeni do udziału w Święcie Prażonek do Poręby. Było miłe powitanie, kiełbasa i piwo gratis – oczywiście w puszce.;-) Odliczyliśmy się liczną grupą. Otrzymaliśmy baner naszego klubu przygotowany z okazji organizowanej imprezy.

Prezydent.

MKM1948 i Ekologia 21.9.2013r.

W Sobotę 21 września kilkanaście osób z Myszkowskiego Klubu Motocyklowego uczestniczyło w akcji „Ludzie z klasą a ekologiczny Savior Vivre”. Będącej częścią ogólnoświatowej akcji ekologicznej „Sprzątanie Świata”.
W lasku przy ul. Wyzwolenia zebraliśmy wspólnie z innymi uczestnikami kilka ton śmieci.

Zlot Błażejewko 13-15.9.2013r.

Wyjazd był 13-go w piątek ok. 13,13. W zlocie uczestniczyło 13 osób i dodatkowo mieszkałem w domku nr.13.
O czarnych kotach nie wspomnę 🙂
W tamtą stronę od Lublińca w deszczu przerywanym oberwaniami chmur. W drodze powrotnej do Ostrowa Wlkp. deszcz, dalej sucho. Impreza jak to u Orłów. Zabawa na maxa!

Air Show Radom 2013

25 sierpnia 2013r.

Do Radomia pojechało nas łącznie 17 osób. Pokazy warte przejechania tych 400 km w każdym calu. Sobotnie pokazy były co prawda bardziej urozmaicone i brało w nich udział dużo więcej grup akrobacyjnych ale następnego dnia też było świetnie. Spędziliśmy miło piękny, niedzielny dzień.

Prezydent.

Ślub Pabla i Agnieszki 24.08.2013r.

Jak co roku jedno wesele klubowe. Tym razem Ślub brali Pablo i Agnieszka Życzymy wam wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia.

AGNIESZKA I JA DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM UCZESTNIKOM PARADY

Pablo.

Węgry 2013 14-18.8.2013r.

„Lengyel, Magyar, ket jó barat!”

Wyjazd 14-go o 16,00. Udajemy się do naszych znajomych na Słowację do miejscowości Orawski Biały Potok. Tam już czekał na nas przygotowany gril i pokoje gościnne na 12 osób. Reszta rozbija namioty i około 24-ej idziemy spać.
Następny dzień 10,00 ruszamy w stronę Węgier drogami górskimi i setkami winkli.
Po południu dolatujemy do Veszprém i po konsultacji jedziemy dalej do miejscowości Alsóörs na kemping przy Balatonie gdzie zostajemy do końca. Kemping posiada wszystko co powinien i po końcowej pertraktacji dzięki Fiurikowi wychodzi nas 20 zł doba wraz z samochodem klubowym i motocyklami. Kolejne dni to wyjazdy małymi grupkami w różne miejsca. Jedni wg planów wyjazd do miejscowości Székesfehérvár i okolic. Inni zwiedzali wybrzeże Balatonu i miejscowości: Balatonfüred, Tihany (słynące z uprawy Lawendy). Na uwagę zasługuje Veszprém z zamkiem, zabytkowymi uliczkami i Pałacem Biskupim.
Leniwi zostają na plaży (do końca pobytu). Ostatni dzień to wyjazd do Hévíz na drugie co do wielkości jezioro termalne na świecie.
Niedziela wyjazd o 8,00 z nad Balatonu i po kilku postojach po 14-tej meldujemy się na granicy Polski.
Tempo rekordowe i tu gratulacje dla Heńka jadącego jako jedyny Choperem. 580 km z szybkością 130 km/h. Górnej nie wymienię. W wyjeździe brało udział 31 osób. Na moim liczniku przybyło 1580 km. Dzięki wszystkim za udział oraz wspaniałą atmosferę i zabawę.

Trzy Państwa.

Pojechaliśmy Iza,Mol, Grzesio K. i Ja. Na początek Wisła i Dom Adama Małysza. Później musieliśmy wjechać na przełęcz Salmopolską po kwaśnice dla Kotka. 😉
Następnie na Jabłonkę do Czech i dalej na Słowację. Powrót do Polski przez Zwardoń.Trzy Państwa za jednym zamachem. Powrót przez Żywiec Oświęcim.
Nakręciliśmy 437 km i z ostatnich trzech niedziel dzisiaj pogoda była najbardziej przychylna.Temperatura 22-24 stopnie i piękne słoneczko.

Prezydent.

Parada motocyklowa z grupą Orawa.

Wyjechaliśmy o 8-smej. Trasa: Olkusz, Sucha Beskidzka, Jabłonka. Tu parada motocyklowa z grupą Orawa. Było parę set motocykli. Następnie zawinęliśmy się na Słowację, na Zamek Orawski i dalej przez Korbielów, Żywiec, Przełęcz Kocierz, Andrychów, Zator, i do domku. Zrobiliśmy 460 km i chyba parę set zakrętów, serpentyn itp. Było nas 6 osób Adams z Agnieszką, Grzesio K, Bolo, Wiesiek Sobierajski i ja. Pogoda marzenie!

Do Kozubnika.

Wyjechaliśmy zgodnie z planem o 9,00.
Z jednym postojem dojechaliśmy do Kozubnika. Podobno największego kompleksu wypoczynkowego w dawnym PRL-u.
Porażający widok zdewastowanych ośrodków. Następnie zapora w Porąbce i wolno do domku.
Nakręciliśmy kolejne 250 km jako trening przed wyjazdem na WĘGRY. 😉 Kolejny trening – niedziela godzina 8,00 z pod KH wyjazd do Jabłonki.

Złote Góry.

Pojechaliśmy z Kotkiem około 9-tej.
Najpierw góra św.Anny, dalej pałac w Mosznej, Prudnik, Głuchołazy i Czechy.
Ten kto jeździł kiedyś z nami tą drogą to wie o co chodzi.
130 km pasmem Złote Góry, pusta droga, super nawierzchnia i zaj… zakręty.
Na stronę Polską wróciliśmy za Opawą. Razem zrobiliśmy 450 km.

Prezydent.

Jubileuszowy Zlot Motocyklowy z okazji 65-lecia Myszkowskiego Klubu Motocyklowego 12-14.7.2013r.

Jesteśmy już po Jubileuszu 65-lecia MKM. Bardziej okropnej pogody nie można było sobie „wymarzyć”. Mimo to odwiedziły nas kluby i Prezydenci klubów dla których ważne było uczczenie tej dla nas jakże ważnej rocznicy. Za co bardzo pięknie dziękujemy i wyrażamy wielki szacunek dla Was i Waszego uczestnictwa w tym niezwykle ważnym dla nas zlocie. Jesteście naszymi przyjaciółmi i nimi pozostaniecie – możecie na nas liczyć.
W tym miejscu pragnę podziękować klubom: „WATAHA” Tarnowska Konfederacja Motocyklistów, Poznań – Bractwo Polskich Motocyklistów BIAŁY ORZEŁ, RIGHT RIDERS Warszawa, Inowrocław – RIDER’S CLUB, Kamieniec k / Gliwic – RIDER’S CLUB SouthSide, Podhale – ZBÓJE z GÓR, Skierniewice – ŻELAZNY ORZEŁ, KLUB MOTOCYKLOWY KNIGHT RIDERS IPA POLAND CHAPTER TARNÓW, IRON HUSSARS STOCKHOLM, Klub Motocyklowy BRAVE DOGS POLSKA Chapter Katowice.
Wszystkim motocyklistom Free Club, Sponsorom i przede wszystkim członkom naszego klubu i ich rodzinom za pomoc w przygotowaniu tego zlotu i jego prowadzeniu. Szczególne podziękowania dla naszego Prezydenta Klubu i Burmistrza Miasta Myszkowa. Bez Was wszelkie nasze wysiłki poszły by w niebyt.
Mamy nadzieje, że Wasze uczestnictwo w tym zlocie przyniosło Wam tyle satysfakcji, co nam. Pozdrawiamy i dziękujemy za pamięć „Rodzinie PRM-owskiej” z Prezydentem Vito i VPrezydentami tego Ruchu. Do zobaczenia za rok w tym lub innym miejscu na terenie naszej Jury.

Zarząd Myszkowskiego Klubu Motocyklowego (MKM 1948)

5-7.7.2013r. Zlot Na Soli Inowrocław.

W kolejnym Zlocie na Soli uczestniczyło nas 16 osób. Atmosfera i zabawa jak zawsze u Skrobka pierwsza klasa. Tym razem nawet pogoda dopisała. Wielkie dzięki za serdeczne przyjęcie i do zobaczenia za rok w Inowrocławiu.

Prezydent.

1 CZERWCA 2013r. Do Trzebniowa na Dzień Dziecka.

W dniu dzisiejszym o godz.16.30 z pod KH wyjechaliśmy do Trzebniowa na Dzień Dziecka.
Lało przez cały dzień z małymi przerwami. Obawialiśmy się czy aby dzieci były w tak fatalną pogodę. Okazało się , że dzieciaki „twarde”. Twardsze od niektórych motocyklistów, którzy boją się takiej pogody jak „święconej wody”.

Model.

31 maja-2 czerwca 2013r. 5-lecie powstania chapteru Tarnów KLUBU KNIGHT RIDERS IPA POLAND.

Uczestniczyłem w uroczystościach 5 -lecia Klubu Knight Riders Chapter Tarnów oraz w mianowaniu nowych klubowiczów Knight Riders Polska oraz Knight Riders Ukraina. Zostaliśmy wyróżnieni medalem pamiątkowym oraz dyplomem. Jest to pamiątka która znajdzie godne miejsce w naszym KH.
Z Myszkowa wyjechałem zaraz po deszczu i od razu zrobiła się piękna słoneczna pogoda. Do Tarnowa jechałem najkrótszą drogą przez Kazimierze Wielką około 170 km, ale zwinięty asfalt. Natomiast w drodze powrotnej autostradą przez Kraków kilometrów więcej za to odliczając postój w Zawierciu -1,5 godziny z Tarnowa pod KH.

Prezydent.

24-26.5.2013r.VII Międzynarodowy Zlot Motocykli w Tarnowie „WATAHA”.

Na Zlot do Watahy w zdecydowanej większości drogi jechaliśmy w deszczu, dopiero końcówka trasy sucha.
Na miejscu za to gorące przyjęcie. Chłopaki użyczyli nam jedynego NS-a na terenie zlotu, którego to okupowaliśmy do jego zakończenia. Poczęstunek Generała i Stanleya zapchał nam żołądki. W trakcie zlotu obeszliśmy Jagody imieniny. Jacek natomiast wygrał konkurencję przeciągania liny. Atmosfera jak zwykle w Tarnowie pierwsza klasa.
Powrót odwrotnie najpierw deszcz, końcówka sucha. Było nas 12 osób.: VPrezydent Jacek, Model, Zajcow, Tumta, Kaktux, Jagoda, Mol, Iza, Sylwek, GrzesiuK, Marcin i ja.

Rajd Majowy 2013

Wyjazd 1-go z BP godzina 7,15. Do Łodzi lekka mżawka, dalej coraz więcej słońca aż wreszcie pogoda bezchmurna. Po drodze zwiedziliśmy Stare Miasto w Toruniu i Chełmży, Zamki: Toruń, Świecie, Gniew. Zajechaliśmy do Tczewa około 17,00. Wieczorny grill itd. Czwartek, wyjazd 9,00. Zwiedziliśmy starówkę w Gdańsku, dwie plaże, Westerplatte i na koniec Skwer Kościuszki w Gdyni. Pogoda pochmurna ale bez opadów. Wieczorny grill itd. 😉 Piątek, zwiedzanie zamków w Malborku (3 godziny), Reszlu i Kwidzynie. Wieczorny grill itd. 😉 Sobota, jedziemy na Kaszuby do miejscowości Szymbark (dom do góry nogami). Pogoda przepiękna bez jednej chmurki. Następnie Katedra w Pelplinie i powrót do domku. Sam powrót to 630km.
Razem zrobiliśmy 1430 km. W składzie: Fiurik, Zięba, Sylwek, Marzena i Zajcow i ja. Wyjazd jak zwykle udany, byle do następnego!

Prezydent.

Grupa Południowa wróciła z gór, zrobiliśmy 480km, pogoda w górach była super 24 stopnie i słońce. Podjechaliśmy do Frydmana a tam …..cisza, pole kempingowe nieczynne, potem trochę jazdy po Słowacji i okolicach, Powrót w zimnie, ale na szczęście obyło sie bez deszczu. W drodze powrotnej korek na „zakopiance” w strone „Zakopca” zaczynał sie juz w Pcimiu….szok.

VPrezydent.

„Patrz w lusterka – Motocykle są wszędzie”- 2013

27-go kwietnia br. po raz kolejny odbyła się akcja organizowana przez Myszkowski Klub Motocyklowy „Patrz w lusterka – Motocykle są wszędzie”, mająca na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Naklejki z hasłem przewodnim akcji będą rozdawane kierowcom samochodów. Akcję wspiera Wydział Ruchu Drogowego Komendy Policji w Myszkowie. Akcja ma charakter ogólnopolski i organizuje ją ponad 50 klubów motocyklowych należących do Polskiego Ruchu Motocyklowego.

II Ogólnopolskie Dni Motocyklowe Custom Bike Works w ramach Otwarcia Sezonu Motocyklowego. Częstochowa 21.4.2013r…

„KOCHANI, KOLEŻANKI I KOLEDZY MOTOCYKLIŚCI,
BYLIŚCIE WSPANIALI. DZIĘKUJEMY WAM ZA TAK LICZNE PRZYBYCIE NA MOTOCYKLOWY ZJAZD GWIAŹDZISTY DO CZĘSTOCHOWY. WIERZYLIŚMY, ŻE NASZE STARANIA I PRZYGOTOWANIA NA WASZE PRZYJĘCIE W NASZYM MIEŚCIE, NIE PÓJDĄ NA MARNE, ŻE W WIELKIEJ LICZBIE SPOTKAMY SIĘ W CZĘSTOCHOWIE NA PLACU BIEGAŃSKIEGO I NA JASNOGÓRSKICH BŁONIACH, NA UROCZYSTEJ MSZY ŚW.
DZIĘKUJEMY WŁADZOM MIASTA CZĘSTOCHOWY ZA PRZYCHYLNOŚĆ. ZA CIEPŁE SŁOWA SKIEROWANE DO LICZNIE ZGROMADZONYCH NA PLACU BIEGAŃSKIEGO MOTOCYKLISTÓW DZIĘKUJEMY PANU PREZYDENTOWI KRZYSZTOFOWI MATYJASZCZYKOWI.
SERDECZNE PODZIĘKOWANIA SKŁADAMY OJCOM PAULINOM ZA MODLITWĘ I JAKŻE WAŻNE DLA NAS – POŚWIĘCENIE MOTOCYKLI. DZIĘKUJEMY O. SEBASTIANOWI MATECKIEMU, PODPRZEOROWI JASNEJ GÓRY ZA PRZEWODNICZENIE MSZY ŚW., O. NIKODEMOWI KILNAROWI I O. ALBERTOWI SZUSTAKOWI ZA OPRAWĘ UROCZYSTOŚCI. DZIĘKUJEMY KS. MOTOCYKLIŚCIE MARIUSZOWI JĘDRZEJCZYKOWI ZA PIĘKNE MOTOCYKLOWE ROZWAŻANIE W WYGŁOSZONYM DO NAS KAZANIU. WSZYSCY OBECNI NA JASNEJ GÓRZE CZULI SIĘ JAK U SIEBIE. DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKO”.

Podziękowanie ze strony: http://motozjazd-czestochowa.pl/

W Zaborzu w dniu 20.4.2013r. Ognisko i integracja na „maxa”. Przyjechały kluby z Inowrocławia i Barcina.

Dziękujemy naszym przyjaciołom za możliwość wspólnego spędzenia czasu. Atmosfere odda fragment ich sprawozdania ze spotkania naszych klubów:
„… Zatrzymaliśmy się tylko na tankowanie i na jedzonko tradycyjnie w Starym Młynie za Łodzią. Potem już była Częstochowa gdzie po drodze przechwycił nas i przepilotował na miejsce noclegu Myszkowski Klub Motocyklowy. Miejsce okazało się jak z bajki. Środek lasu , kampingi i sala typu ” biesiadna”. Oczywiście na miejscu obficie zaopatrzony w słodycze, paluszki, napoje itp, itd bufet do naszej całodobowej dyspozycji. Myszkowianie stanęli na wysokości zadania i to na najwyższym stopniu. Po bardzo miłym ciepłym przywitaniu przytargali kuchnię polową z której to serwowali przepyszny żurek i jeszcze lepszą „księżycówkę” na rodzynkach. Pychota normalnie pychota, do dziś nie wiem co było lepsze. Pod wieczór w związku z tym, że zrobiło się chłodno przenieśliśmy się na salę biesiadną. Tam czekały już na nas ciepłe pieczone udźce wieprzowe z zasmażaną kapustką i kaszą. Coś nie do opisania, wyrafinowane smaki. No oczywiście przez cały czas grała muzyka, trwały konwersacje, konsolidacje i umacnianie przyjaźni Inowrocławsko – Barcińsko – Gliwicko – Myszkowskiej. Tak i tutaj muszę zakończyć część opisową gdyż brak mi słów których można by użyć do przekazania prawdziwego fantastycznego oblicza tych ludzi, tej radości, tego braterstwa i miłości….
Potem już nastało rano, niedziela. Tego dnia rozświeciło się słońce zrobiło się ciepło a wręcz gorąco, idealna pogoda na jazdę „motórem”. Na początek dla odtrucia żurek, jajecznica, kiełbaski i w trasę…
Razem do Częstochowy wyjechała nas chyba ponad setka motocykli”.

X ZLOT GWIAŹDZISTY „JASNA GÓRA 2013” im. KSIĘDZA UŁANA ZDZISŁAWA JASTRZĘBIEC PESZKOWSKIEGO odbył się w dniach 13-14 kwietnia na JASNEJ GÓRZE.

Akt zawierzenia Jasnogórskiej Pani Polskich Motocyklistów:

Maryjo! Królowo Polski! Jasnogórska Pani! Ufamy Tobie!
Otwieramy dla Ciebie na nowo drzwi naszych serc! Maryjo! Natchnij nas siłą ducha, abyśmy mocni wiarą, nadzieją i miłością trwali przy prawdzie Krzyża i Ewangelii. Maryjo! Matko Jezusa Chrystusa, przez Twoje wstawiennictwo do Twego Syna, prosimy o miłosierdzie dlawszystkich motocyklistów, którzy zginęli pozostawiając ból najbliższym. Maryjo! Pomóż nam zachować wartości, dzięki którym pokolenia Polaków przetrwały w latach niewoli. Maryjo! Matko Miłości, daj łaskę bezpiecznego życia i pełnię radości wszystkim motocyklistom zgromadzonym w Jasnogórskim Sanktuarium. Maryjo! Oddajemy się Twojemu Miłosierdziu, zawierzamy naszą Ojczyznę, nasze rodziny i nas samych. Tobie chwała, cześć i zawierzenie na wieki wieków. Amen.

Zawierzenia dokonał Wiktor Węgrzyn (Prezes Stowarzyszenia Międzynarodowy Motocyklowy Rajd Katyński).

Transmisja z X Motocyklowego Zlotu Gwiaździstego im. Księdza Ułana Zdzisława Jastrzębiec Peszkowskiego

Wiosenny Kongres Polskiego Ruchu Motocyklowego – 2013

WOŚP – 2013

Podczas trwania finału WOŚP członkowie Myszkowskiego Klubu Motocyklistów częstowali gorącą grochówką z kuchni polowej.

Podsumowanie XXI Finału WOŚP w Myszkowie
Ogólne informacje w skrócie:
• zebrano 50 948,76 złotych plus waluta obca ( rok temu było 50 739,51 czyli o 209,25 więcej 🙂
• zbierało 214 wolontariuszy (Myszków, Niegowa)
• Najwięcej pieniędzy uzbierała wolontariuszka – Zofia Jastrzębska 1328,43 zł
• Największa suma która padła podczas licytacji to 700 zł, za kubek WOŚP, który powędrował do Roberta Golika (członka Sztabu) natomiast sumarycznie najwięcej na licytacji przekazał Andrzej Kaźmierczak – właściciel Biura Turystycznego Denar Travel (jednego ze sponsorów Finału) 970 zł za 3 licytacje
• Suma wszystkich licytacji to kwota ponad 3800 złotych
• Kwota zebrana z wydawanych posiłków przez Myszkowski Klub Motocyklowy to 2163,53 zł.

(Sztab WOŚP).

Sylwester Klubowy w Capri. 31.12.2012r. – 1.1.2013r.

Przywitaliśmy nowy 2013 rok. Sylwester jak najbardziej udany 😉 W tym gronie nie ma złej zabawy. Tańce do białego rana. Kondycja wytrzymała. „Tempo” jakie miało miejsce najlepiej odzwierciedlą słowa naszego klubowego brata:

„Zabawa była super. Nogi mnie bolą jak diabli, ale poskakałem jak nigdy. To ADHD mnie wykończy kiedyś „.

MOL.

W roku 2013-stym życzymy sobie i wszystkim motocyklowym braciom tylu samu powrotów, co wyjazdów.